Blogger Templates

Sunday 1 May 2011

nahhh..hambek kau!!

2 entry lam msa 2,3 jam..caya la beb..nmpk ngat aku 0bses ngn bl0g skrg..da pk0l 5 pg xtd0' ag bb nk puaskn ati aku make up bl0g..haha..AAK...lau mak aku ta0 xtd0 ag time ni mau putus sblh tlinge aku kna tarik ngn mak.."s0wi ma adk xtd0 ag time ni..ad keje nk siapkn..skit je ag"..hehe..

sbnrny aku wt bl0g ni ad tujuan..senang nt0k aku luah prsaan sedih,epy,gembira,suka,duka kt sni..lau aku ad mslh,aku ni suka pendam..aptah ag kl0 s0al hati N prsaan..mak ai..lau bley biar le jntung aku ni da hancur ke,hati aku ni da berulat ke ttp nk kunci lam dada..pas2 xpsl' la aku akn jd gle..s0 nk mengelak dr aku jd gle,aku nk jgk ad bl0g sndri..

aku ni suke bca bl0g 0rg...2 je kje aku lau 0n9..0rg yg aku xknal pn aku ttp nk bca ugak..hehe..h0bi mmbaca la ktakn..buku belambak kt ats meja stdy xnk bca lak..(lau aku bca yg 2,c0nfirm awl' ag da smpai kayangan)

0kei,0kei..sblum aku mengar0t ngn pnjg lebar,bek aku td0 an..es0k bgun nk stdy(bajet)...haha...papepn..

aku bdk bru bljr..
lau slh tlg ajrkn..

(>_~)

No comments:

Post a Comment